Windows отримав власну технологію підвищення роздільної здатності
Ця нова технологія підвищення роздільної здатності за допомогою штучного інтелекту обіцяє покращити ігрову графіку та збільшити частоту кадрів без необхідності використання дорогих комплектуючих.
Спочатку призначена виключно для ARM-процесорів Qualcomm, функція Auto SR покликана забезпечити 1440p-візуальне зображення з 720p-геймплею, значно підвищуючи продуктивність.
На відміну від DLSS від Nvidia або FSR від AMD, Auto SR інтегрується безпосередньо в Windows 11, автоматично застосовуючи покращення у різних іграх, не вимагаючи внутрішньоігрових налаштувань. Демонстрація на нещодавній конференції Microsoft Build показала результати таких ігор, як Borderlands 3 і Baldur's Gate III.
Незважаючи на потенційні проблеми із затримками та обмеження архітектури ARM, Auto SR є серйозним досягненням для бюджетних геймерів, які прагнуть більш високої продуктивності, зазначають експерти. Хоча нині вона обмежена чипами Qualcomm.
Джерело: gizmodo